Linije

Listopad 10, 2009

Jučer sam dobio inspiraciju i napravio dva rada. Meni su veoma inspirativni i svaki put kad ih pogledam dobijem inspiraciju za učenje (programiranja naravno). Još je zanimljivije kad znate da cijeli program(i) od grafike imaju samo dvije linije🙂 . Kod možete vidjeti ispod.

Prvi rad
Bilo mi je dosadno pa sam otvorio python i razmišljao… Pogledao sam kroz prozor i vidio žicu od bandere. Čudno ali ona me isnpirirala da se uhvatim posla. Napravio sam jednu vodoravnu liniju koja ide gore dolje po ekranu. I dalje mi je bilo dosadno pa sam išao dodati jednu okomitu koja ide lijevo desno po ekranu i dobio sam veoma zanimljiv rezultat🙂 možete ga provjeriti s kodom odmah ispod ovog teksta:
_________________________________________

import pygame

y = 0
x = 0
diry = 1
dirx = 1
running = 1
width = 800
height = 600
resolution = (800,600)
screen = pygame.display.set_mode(resolution)
linecolor = (255, 0,0)
bgcolor = (0,0,0)

while running:
    event = pygame.event.poll()
    if event.type == pygame.QUIT:
        running = 0

    screen.fill(bgcolor)
    pygame.draw.line(screen, linecolor, (0, y), (width-1, y))
    pygame.draw.line(screen, linecolor, (x, 0), (x, height))

    y = y + diry
    if y == 0 or y == height-1:
        diry = -diry

    x = x + dirx
    if x == 0 or x == width:
        dirx = -dirx

    pygame.display.flip()

_____________________________________________
Drugi rad

Radi se opet samo o dvije linije koje mijenjaju sijecište i fade-aju se. Veoma ugodno oku🙂. također možete isprobati sa kodom i ovaj put dolje niže.

_____________________________________________

import pygame

bgcolor = (0,0,0)
blueval = 0
bluedir = 1
x = y = 0
running = 1
screen = pygame.display.set_mode((640, 480))

while running:
    event = pygame.event.poll()
    if event.type == pygame.QUIT:
        running = 0
    elif event.type == pygame.MOUSEMOTION:
        x, y = event.pos

    screen.fill(bgcolor)
    pygame.draw.line(screen, (0,0,blueval), (x, 0), (x, 479))
    pygame.draw.line(screen, (0,0,blueval), (0, y), (639, y))
    blueval += bluedir
    if blueval == 255 or blueval == 0:
        bluedir = -bluedir

    pygame.display.flip()

___________________________
Nadam se da će i vas ovo potaknuti i inspirarati da se malo prihvatite koda!😉

Odgovori

